سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دنیای سوفی

فلسفه وجود نی نی

1391/2/10 12:47
نویسنده : مامان سوفی
245 بازدید
اشتراک گذاری

در حالیکه کنارم روی زمین خوابیده ای برایت می نویسم ،نی نی کوچولوی 2 ماهه من به خاطر لحظه های نابی که به من دادی خدا رو شکر گزارم.

 Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

آنقدر شیفته ات شده ام که پیش از تو را به خاطر نمی آورم گویی من بدون تو نبوده ام

تصور نمی کردم تا این حد عاشقت شوم راستش فلسفه احمقانه ای در مورد بچه داشتم وقتی خودم تکلیفم تو زندگی معلوم نیست و به قول حافظ معلوم نیست که:

زکجا آمده ام آمدنم بهر چه بود و به کجا میروم و از این حرفها (تو ترجمه کن تنبلی که در اثر خوردن و خوابیدن به و جود اومده بود)

قبول رحمت نمی کردم و نی نی دار نمیشدم ولی کتاب نامه به کودکی که هر گز متولد نشد (اوریانا فالاچی) به نحوی منو عوض کرد که ناگهان احساسات مادرانه ام قلمبه شد و گفتم ای دل غافل که چه لذتی رو از خودم محروم کردم

ولی گلدونه من

باید همگام با طبیعت وجودی ات  حرکت کنی قرار نیست علت همه چیز رو بدونی یه وقتایی اگه ندونی شادتری.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سوفی می باشد